که یادم نره - ۱ :: چم به معنای رود

چم به معنای رود

می‌شه بریم یه جا، زندگی نمیره؟

که یادم نره - ۱

اگه یه روز خوشحالیم رو با دیگران به اشتراک گذاشتم، براش دلیلِ مناسبی داشته باشم و این دلیل رو هم به صورت شفاف بهشون بگم. دلیلی مثلِ این که می‌خوام بهشون نشون بدم که اوضاع می‌تونه بهتر بشه یا چنین چیزی.

میخوام یه قصری بسازم

پنجره هاش آبی باشه

من باشم و تو باشی و یک شب مهتابی باشه :)

میای؟

بریم یه جا که تهِ قصه بی‌کویره
دور از سینه‌های آزاد که دشنه می‌دریدش
یه چند صباحی بو تشنگی نگیره
می‌شه؟ بریم یه جا زندگی نمیره.

خب داشتی میگفتی. بهتر میشه؟ :))

اگه از من می‌پرسی، می‌گم که می‌تونه خیلی خیلی بهتر بشه.

حالا من چرا یاد آهنگ «اگه یادش بره که وعده با من داره، وای وای وای وای» افتادم؟

:)

حق داشتی. :))))))

لطفا با من هم به اشتراک بگذار. من در هرصورت اینکار را خواهم کرد.

نشستن در پارک "

به و به. :دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan