بزن قدش :: چم به معنای رود

چم به معنای رود

می‌شه بریم یه جا، زندگی نمیره؟

بزن قدش

بچه‌تر که بودم، فراری بودم از هر تماس بدنی‌ای با هر فردی.
مثلا عاشق داییم بودم، اما کافی بود دستش رو بذاره رو شونه‌ام، تمام بدنم منقبض می‌شد، ضربان قلبم می‌رفت بالا و تنفسم به هم می‌ریخت و تا لحظه‌ای که دستش رو برداره، قفل بودم و مغزم تبدیل به ماشین‌لباس‌شویی می‌شد و نمی‌دونستم باید چی کار بکنم.
نمی‌دونم چرا. نمی‌فهمم چرا. 
همین. فقط خواستم خواهش کنم بی‌اجازه به کسی دست نزنین، مخصوصا بچه‌ها. اگه بلد باشین بهش یاد بدین مهارت‌های دیگه رو هم، که عالیه.

پ. ن. یه ویدیوی بامزه گذاشته بود، با این مضمون که «اگه تو هم توی بچگی شرایط مناسبی نداشتی و این باعث شدش که حسابی گند بزنی و تصمیمات اشتباهی بگیری، ولی الان داری سعی می‌کنی خودت رو بهتر کنی، بزن قدش».

منم بچه بودم همیشه لپم رو میکشیدم و بوسم میکردم اونم تُفی! و من واقعا متنفر بودم از این کاراشون احساس می‌کردم صورتم کثیف شده اصن لجن شدم :(( یادمه بعضی وقتا اینقدر لپم درد می‌گرفت بغض میکردم.

بغل کردن هم که دیگه داستان خودشو داشت. واقعا بزرگترا نمیفهمیدن من خوشم نمیاد یا چی!

اه!
لعنت.
وای، بوس تفی رو قشنگ می‌فهمم. :(((((
واقعا برام عجیبه که نمی‌فهمیدن، ولی خب، بعد که دیدم گاهی خودم هم نمی‌فهمیدم، یه کم حق دادم بهشون.
پنجشنبه ۱۳ مهر ۰۲ , ۲۱:۵۹ هِـ ‌‌‌‌‌‌‌‌ـنار

منم خیلی وقت پیشا با یه بچه مواجه شدم که دقیقاً با لمس‌شدن و اینا مشکل داشت و تا اون موقع اصلاً فکرشو نکرده بودم که شاید کسی از تماس فیزیکی خوشش نیاد. از اون به بعد هر وقت بخوام مثلاً لپ بچه‌ای رو بکشم، ازش اجازه می‌گیرم. و اتفاقاً واکنش بچه‌ها بعد از اینکه بهشون می‌گی "می‌شه لپتو بکشم؟" خیلییی بامزه‌تر و دوست‌داشتنی‌تره :دییی.

آره، منم با وجود این که خودم از لمس شدن بدم می‌اومد، واقعا یادم رفته بودش و یه مدت، بچه‌ها رو بی‌اجازه و به صورت بی‌رویهههههه بغل می‌کردم هی. :دی

آره، هم ناز کردنشون بامزه‌ست، هم اجازه دادناشون. :)))))))))))))

آرمینا سالمی اون روز تو کانالش می‌گفت تو کانادا بهشون قبل استخدام شدن تو جایی که با بچه ها کار میکنه آموزش میدن که مثلا جایی وایسا که راه بچه به سمت بیرون رو سد نکرده باشی و درواقع corner نکرده باشیش یه گوشه.

بعد یاد رفتارهایی که معلم های ابتداییمون با ما میکردن میافتم و زخمای روانی که به جا گذاشتن. و واقعا فیک اسمایل تا ابد:))))))))))))))))))

هق.
آره. این دیگه خیلی دارکه. طبیعیه که داییم ندونه، ولی این که معلم ندونه، فاجعه‌ست.
حتی حرف زدن در موردش هم کمدیه. معلمای ما که تنبیه بدنی می‌کردن. الان گریه‌ام گرفت یادم افتاد داداشم که متولد ۸۲ ئه رو چقدر می‌زدن معلمای ابتداییش. هق. این سیستم این قدر افتضاحه که فقط امیدوارم نابود بشه.

بزن قدش، برو بعدش...!

درم پشتت ببند، برو مثل بقیه الکی خوشگل بخند. :)

من که هربار دیدمت دست گذاشتم دور گردنت و یا نوازشت کردم....

باید زود تر می گفتی. 

بابا. :)))))
الان که اگه اذیت بشم، می‌گم قطعا. منظورم بچه‌های بی‌زبون بود. :))))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan