انتخاب :: چم به معنای رود

چم به معنای رود

می‌شه بریم یه جا، زندگی نمیره؟

انتخاب

وقتی مدرسه‌مون تموم شد و می‌رفتیم دانشگاه، بعضیامون می‌گفتن «وای، داریم بزرگ می‌شیم. عجب»، ولی اون چیزی حس نمی‌کرد.

وقتی رفتیم سر کار، وقتی اولین حقوقمون واریز شد، وقتی رفتیم سفر، وقتی باباتون براتون خونه گرفت، وقتی خودتون برا خودتون خونه گرفتین، وقتی عاشق شدیم، بعضیامون حس می‌کردیم که «وای، داریم بزرگ می‌شیم، عجب». ولی اون، نه.

اون، موقعی بزرگ شدن رو حس می‌کرد که خودش تصمیم می‌گرفت که می‌خواد چی کار کنه، و برای انتخابش دلیل داشت، و از انتخابش مطمئن بود، و تصمیمش رو انجام می‌داد، حتی اگه این تصمیم، این بود که فردا می‌خواد ساعت چند بیدار بشه.

چقدر حق :)

ممنونم. D:

بله خب ؛ در تایید سخن شما بود 

قربان شما.

این جناب "اون" برام خیلی محترمه...

نه که من خودم لزوماً اینجوری باشم، ولی از یه جا به بعد زندگی به این وضع دچار شدم و خب اینم صدقه سری یک جناب اونی بود که از کلاس اول ابتدایی تا چهارم باهاش همکلاسی بودم و بعد از حدود ده سال دوباره پیداش کردم و دوباره رفاقتمون از سر گرفته شد...

و این رفیق من یه نمه هم از اونی که تو گفتی کله خراب تره 

برای من هم، همین‌طور. :دی

امیدوارم این دوستای به درد بخور، بیشتر و بیشتر بشن. :))))

فکر نمی‌کنم خیلی مقایسه بشه کرد، و اصلا مقایسه‌ای مطرح باشه.

بعضی وقتا برای پای تصمیم موندن، باید خیلی بها بدی. دخترا بیشتر.... اگه عاقلانه باشه، دقیقا بزرگ شدن همین‌جاست.

هوم. :""

"عملی کردن" تصمیم یا موندن پای چیزی که درباره‌اش به جمع بندی رسیدیم درسته ، از این مراحل هم سخت تره و پختگی ببشتری میطلبه

فکر می‌کنم عملی کردن، همون انجام دادن باشه.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan